- برخورد بدون اغماض با مقصران احتمالي گرمخانه ن
به گزارش همشهري آنلاين، سيدمالک حسيني در گفتوگو با ايسنا، در مورد وضعيت گرمخانه ن در منطقه 12 گفت: بعضاً در بازديد از مراکز ويژه نگهداري ن، بارها با گلايههاي مبني بر رفتار بد با اين افراد در گرمخانه منطقه 12 روبهرو شدهايم که اين مسئله سبب شد از حراست و بازرسي سازمان درخواست کنم نسبت به بررسي اين موضوع ورود کند.
وي با تأکيد بر اين که گلايه ن کارتنخواب از رفتار نامناسب مديريت گرمخانه منطقه 12 به گونهاي بود که آنها عنوان کردند اصلاً راغب نيستند به اين مرکز مراجعه کنند، گفت: دقت داشته باشيد که گرمخانه ن منطقه 12 تنها مرکزي است که به صورت متمرکز تحت مديريت سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهاي اجتماعي اداره نميشود.
حسيني با بيان اين که در بررسيهاي قبلي مشخص شد اين گرمخانه نسبت به پذيرش ن بالاي 50 سال يا باردار خودداري ميکرد، افزود: خوشبختانه با ورود به موقع سازمان رفاه بسياري از مشکلات اين مرکز از جمله ساعت پذيرش و پذيرش افراد با شرايط خاص سني و جسمي حل شد.
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهاي اجتماعي با بيان اين که مکاتبات متعددي براي متمرکز شدن اين گرمخانه در سازمان رفاه، از حدود 6 ماه پيش تاکنون با منطقه انجام شده و منتظر تحويل اين مرکز هستيم گفت: تلاش ميکنيم با شفافيت و رعايت قانون به اين موضوع رسيدگي کنيم.
وي همچنين تأکيد کرد: بيشتر اتفاقات متوجه پيمانکار مرکز بوده که ما در حال بررسي دقيق موضوع هستيم و اگر محرز شود که قصورهايي صورت گرفته در راستاي حفظ حقوق مددجويان اقدام لازم را بدون اغماض انجام خواهيم داد.
وي اضافه کرد: با هماهنگيهايي که در حال انجام است اين اطمينان را ميدهم که با تحويل مرکز يادشده به سازمان ديگر شاهد اختلالات گذشته نباشيم.
حسيني در پايان گفت: نگهداري اينگونه مراکز موضوعي تخصصي است و حساسيت بالايي دارد و هر گونه قصور احتمالي ميتواند به اعتماد عمومي و سرمايه اجتماعي مديريت شهري آسيب جدي وارد کند؛ براي همين تمام تلاش ما پاسداشت اين اعتماد با اطمينانبخشي به مردم از طريق ارائه خدمات شايسته به گروههاي هدف است.
درباره این سایت